Tuesday, February 22, 2011

syk, syk og atter syk

Hei dere der ute.
Jeg er fortsatt syk, faktisk verre enn i går. 
Så hvis det ikke gir seg snart må jeg dra til legen, både for å sjekke om det er noe "gale" med meg som det går an å ta medisiner mot.
(Hallo frid du kan jo drømme, det er ALLTID virus!) 
og sånn at jeg får en sykemelding og kan ta igjen det tapte på skolen.. 
Mega viktig

Ellers idag har jeg ikke gjort noen ting, har bare lagt i sengen og synes synd på meg selv.
Det er jo lov av og til, ikke sant?



Er det ingen som vet om et program jeg kan redigere bilder på som ikke er picasa eller picnik?
 Jeg trenger DIN hjelp :)!!

Slenger med et bilde, sånn at det ikke blir såå kjedelig å lese - smart!
Pittelille beibien :)



1 comment:

  1. har du blitt mor, frid?? :oo
    tullar..

    du kan jo bruke photoshop.. har aldri brukt det selv, bare hørt om folk som har brukt det :p

    - www.eemiliees.blogg.no

    ReplyDelete