Wednesday, February 23, 2011

Nok en sykedag


Jeg har vært syk i dag også, ikke noe bombe..
Men fikk heldigvis grene meg til litt sosialisering. 
Det hørtes noen lunde sånn ut..:  
"mammaaa det er jo to HELE uker til neste tensing pleeas da??"
Mamma kunne jo ikke si nei til dådyrøynene mine, så tensing ble det på meg!
Trykk Her så kommer du til søreide tensing sin hjemme side

I kriken satt vi til rundt 21:55. Jeg kan ikke snakke for alle men jeg koste meg i hvert fall veldig. Utrolig kjekt at vi på tensing kan sitte helt uten mål å mening å snakke om alt og ingen ting. 
Helene hadde kjøpt seg en ny neglelakk. Hvis man skraper den av drar den med seg den gamle neglelakken under,True story!
Elise hadde opp til flere latter kick, eller anfall.. Vet ikke helt hva jeg skal kalle det.
Cecilie koste
og jeg hadde den sykeste grynten, elsker når det skjer.. 
Må ikke glemme at jeg på et tidspunkt begynte å leke med dukker, plastikk mat og leke kjøkken. 
Håper Lola og Lulu har det fint i Pampers boksen jeg la de i. Søtt 
Skylder på at jeg ikke har vært ute blandt folk på min egen alder siden torsdag..

Tilslutt pilte meg og Cecilie ned på butikken fem minutter før det stengte. Der fikk jeg med meg disse (u)sunne godsakene
 Solrik
 NAM
 B-a-m-s-e-c-h-i-p-s!
NAM
Stakkars bamse - Heldige meg

Nok om han, nå skal jeg slå meg ned i sengen, 
drikke opp solriken og spise masse deilig chips!
&
Se på Family Guy/Greys Anatomy
I Love My Life 
Hvis man ser vekk fra at jeg er syk hele tiden da.. 

Har dere noen tips til tidsfordriv når man er syk?
Ha en flott kveld, Suss fra meg

No comments:

Post a Comment