Sunday, February 13, 2011

Kylling og Chop suey

Nå er jeg hjemme igjen fra en koselig middag med Elise.
 Vi skulle som jeg skrev egentlig på Egon, men vi dro heller å spiste Kina mat. 
Deilig!
 Vi ventet på maten i ca 100 år, men det var verdt det! 
Elise spiste så mye at hun måtte knapp opp buksen! Tullingen min
Tok ingen bilder, så da blir det heller disse
Helt vanlig dag på Tensing Weekend
Haha. Klar for synging i kirken!
Pena
TT - Gjøvik
Resten av kvelden har jeg ingen andre planer enn å gjøre ferdig noen lekser. 
Kjedelig sa du? Japp, men det må jo til!

Her får dere noen andre kjekke bilder som jeg fant på mobilen 
Meg og ingrid sin deilige middag til ca hundrelappen! 
Namnam
Turtelduene 
Tips til folk som kjeder seg - Ta facebook på nynorsk! Det er åsømt.


Har hatt denne sangen på repeat i snart 2 dager. 
Ja, jeg er litt sånn rar

Hva har du gjort i helgen?

2 comments: