Wednesday, February 9, 2011

Heisann dere dødelige!

Jeg har akkurat spist 4 skiver, bare sånn siden dere spurte.


Idag er det onsdag som for meg er tensing dag!
Kan ikke forestille meg å gjøre noe annet på en onsdag, det blir rett å slett rart, feil, merkelig osv.
Min 9 år gamle søster har i lengre tid spurt hva vi gjør på tensing og om det er gøy, så jeg bestemte meg for å ta henne med meg. 
Like greit å begynne med rekruttering tidlig!
Hun stor koste seg i ca 1 time før hun ble hentet, det første hun sa til meg når jeg kom hjem var: Det var skikkelig gøy i dag, er det lenge til neste gang??
ååw, søta mi <3

Når jeg først sitter her fortapt inni datamaskinens uendelige måter å fordrive tiden på, kan jeg jo oppdatere disse "cupcakes'ene".
Spiste en i ste, ganske overrasket over hvor mye bedre de var blitt! Den blå suppen hadde utrolig nok stivnet. Thank u! 
Okei, jeg løy.. 
De var ikke så god, frostingen minnet litt om en smørklatt på måten den smeltet i munnen          og det er jo ikke så veldig kult. Takk gud for at det bare er en igjen, har ikke god av sånt! 

 Flette bilder





Hvis du skulle ønske deg en litt utenom det vanlige flette vet du hvem du skal spørre! 


1 comment:

  1. awww :D likte bildene <3 du må flette meg igjen!
    hva skulle vi ha gjort uten tensing ja :)
    Stolt av deg, du spiste masse! keep it up :D og vi må lage cupcakes snart
    løøv u <3
    g-emilien din

    ReplyDelete