Saturday, February 12, 2011

Barnevakten Frid er på saken!

Det var en utrolig slapp dag for min del igår, sov til rundt 11 og sto opp i 12 tiden. 
Det eneste jeg gjorde før klokken 17 var å rydde og dusje. Elsker daffe dager! 
Når klokken var 18 sto 18 årsdag på menyen! 
Det er min kjære fetter som endelig er myndig!
Irriterer meg veeldig. Det er jo egentlig bare 1 år mellom oss, han er 93 og jeg 94. 
Men så er han født i januar og jeg i oktober, flott mamma! Thank uu 
Det var forøvrig et veldig koselig besøk med masse god mat og mange hyggelige fjes!

Men tilbake til overskriften! Klokken 20.45 fikk jeg en telefon der jeg ble spurt om å være barnevakt for søsteren til en jeg kjenner sine unger. på valle(!).. 
Jeg som allerede var på vei ut dørene fra bursdags besøket, sa ja. 
Informasjonen jeg fikk var: 
Du blir hentet på Nesttun av en skallet man i en rund sølvbil. 
Pass på at det er riktig bil frid!
hehaho
Alt gikk heldigvis greit, og jeg landet på valle rundt 2300. 

Der ble jeg møtt av en gjeng glade "ungdommer" som var veldig klar til å dra ut.
Jeg fikk en liten omvisning og vips satt jeg der alene med 2 stk våkne barn, 
klokken var bare sånn 0100. Så heey, la oss se litt på barne tv! 
Det var ikke min ide!
Nærmere 0200 var begge ungene sovnet og jeg kunne med god samvittighet legge meg selv. 
Jeg spurte mammsen til ungen forsiktig om når de våknet svaret jeg fikk var 
"Det vil jeg egentlig ikke si" 
så jeg la meg spent og uviten om at dagen min skulle starte rund 5. HA. 
Heldigvis var det to mega skjønne unger, så det gjorde ingenting for min del. (utenom at jeg var over gjennomsnittlig trøtt i dag.)  
Alt i alt en kjempe koselig fredag! 





Dette innlegget skulle egentlig bli postet tidligere idag, men blogspot ville tydeligvis ikke jobbe med meg:) 

No comments:

Post a Comment