Monday, February 21, 2011

Heisann bloggen!

Hei!

Jeg har vært vekke en stund nå - ikke det at noen bryr seg! he he
Jeg har ikke gjort stort mye i det siste, uten om å synes synd på meg selv.. 
Stakkars meg har vært syk i 1 uke. 
Halsen er hoven, temperaturen er høy og formen er slapp! 
Sånn tilbringer jeg mesteparten av tiden min, dessverre..
Crapy immunforsvar!
Jaja, nok syting.

I helgen var jeg barnevakt for min skjønneste fetter og kusine! 
Det er fantastisk morsomt å omgåes en tre åring en hel helg, hun sier så mye - hele tiden!
Kommentarene kommer på løpende bånd, de vet så mye og forstår nesten alt!
Lille fetter Filip lever i sin egen lille verden. Han sier ikke så mye, men når han snakker så er alt kjempe viktig, og alt kommer på en gang. Det høres noen lunde sånn ut :
"mensofenvierlamcpwiejc", og da svarer jeg med "Det høres veldig spennende ut". 
Stakkars lille prøver å gjøre seg forstått.. men det er ikke alltid like lett nå man er et og et halvt!.

Situasjons bilde


Slenger med et bilde av meg fra den gang da jeg var liten og uskyldig!
Dårilig kvalitet, i know. Bilde av bilde er tøft! - Kan heller legge inn igjen når jeg gidder å skanne:)

Nå skal jeg slenge meg ned i sengen med en ny episode av one tree hill, love it!

1 comment: