Thursday, February 24, 2011

Legen

I dag har jeg vært hos legen, endelig. Selv om han egentlig ikke kunne si noe mer enn jeg allerede hadde konkludert, nemlig at det var infeksjon.
Man lærer mye etter å ha vært så mye syk som jeg er! 
Jeg skulle først og fremst bli stukket i fingeren, noe jeg ikke har problemer med i det hele tatt. Man kjenner det jo nesten ikke.
 Vi snakket litt,og jeg klarte jo selvfølgelig å si at jeg også hadde hatt vondt i halsen.
 Bra frid, veldig bra. 
For da sa hun at vi likeså godt kunne fylle noen glass med blod. 
Så heldig som jeg er fikk jeg da også stikk i armen. autsj
Heldigvis er det ikke noe som feiler meg, eller noe må det jo være.. 
Det siste året har de sjekket meg for alle mulige allergier, mangler på diverse stoffer og kyssesyken - den har de testet for hver gang jeg er der. 
Så jeg sier "bare test meg dere, men vi vet jo at den er negativ uansett" 

Advarer mot sterke bilder!
Den veldig unødvendige blodprøven.. Eller det er jo greit å få det sjekket.
 Bloody

Luddig som jeg er tok jeg med meg litt mc donalds hjem. 
Tenkte ikke over at jeg ikke har matlyst. 50 kroner rett ut av vinduet :)







Dere merker kanskje at WebcamMax er tingen for tiden? 

Legger med denne godbiten til dere. Har fått den helt på hjernen i det siste

The Cranberries - When you're gone

Hva syns du om the cranberries?

Håper alle har en fortryllende torsdag!

1 comment:

  1. blir spennende å se resultatet da! håper det er noe du kan gjøre med det for det er kjipt at du er syk hele tiden :/
    haha, du skulle tatt maten opp til meg, jeg har matlyst i 10000! :D
    suss fra g-emilie

    ReplyDelete