Thursday, February 10, 2011

Nytt autfait!

I skrivende stund sitter jeg å hører på Sam Tsui !
Til dere som ikke vet hvem han er må dere sjekke han ut her.
Han har en helt utrolig nydelig stemme! Wow for en fyr.
GOTTA LOVE IT


Men tilbake til overskriften!
Idag har jeg fått meg et nytt autfait, jeei mi. 
Valget landet utrolig nok på highwaste shorts. Helt sant!
Har egentlig aldri likt å gå med det, 
føler rompa og ryggen blir presset sammen på en finurlig måte.
 Men hey alt må prøves! 
Sånn ser den ut ganske fornøyd igrunn,
 (uten om at genseren blir vridd mens jeg forsøker å ta et bilde der jeg faktisk treffer shortsen og ikke føttene)
Den er fra ONLY og koster 200kr
Genseren er fra en annen butikk på lagunen og kostet 134,50. Jeg liker salg!

Når jeg kom hjem ventet eventyr sjokoladen på meg, naam. 
Jeg lover dere, sjokolade er mye bedre når mellomste bukkene bruse er avbildet på den!!

Ellers bruker jeg tiden min på WeHeartIt

Tumblr_lg3nda33sv1qc3n5po1_400_large
Så sant så sant!
Kate+l+jones+cards+6_large

Elsker det bilde
Det er faktisk tatt med mobilen min - True story!


1 ting til, idag skal jeg legge meg tidlig! Det beste hadde vært å sovne sånn ca NÅ!
Eh, fikk akkurat telefon av mamz. Mat nå! Jeg setter leggingen på vent og stikker opp å fyller magen med godsaker.


Treffe deg når eg ser deg

2 comments: