Sunday, February 27, 2011

Helg og sånt

Da var nok en helg overstått.
Jeg har ikke gjort særlig mye mer enn å tilbringe tid med familie og venner.

På fredag havnet jeg hos naboene i noe jeg vil kalle et barnehage kaos - et utrolig koselig et!
Fikk en melding der det sto noe sånt som dette "Har du lyst å passe babyene i en halvtime" 
Jeg skiftet klær tok håret i en tutt og gikk opp der jeg til min store forundring traff 7 barn, 8 med min lille hjelper på 10.
Så utenom henne var det 7 unger fra 3 mnd til 8 år.
Følte meg litt som "mormor og de åtte ungene"
Kjempe kos, men også et salig kaos! 
Der var jeg noen timer med foreldre til stede og uten.
Love it!
Fotos de The Ellen DeGeneres Show - Fotos do mural
// we heart it

På lørdag var det bursdagen til knut som er mamma's ektemann, min stefar om du vil.
Vi dro til byn og spiste på restaurant med mange i familien og noen venner av jubilanten.
Jubilant og jubilant han er i hvert fall blitt en gammel mann!
Hele 41 år! 

Magic and Mistery
// we heart it


Idag er det jo søndag og jeg har gjort ingenting - akkurat som man skal på søndager!
Eller jeg har stor kost meg meg Privat Praksis.
Når jeg begynner å se på serier blir jeg slukt inn i en slags transe og lever meg skikkelig inn i alle konfliktene og problemene personene skulle kommer over.
Jeg finner ofte meg selv sittende foran tven med tårer i øynene og en snufsende nese!


Dette ble bare hverdags fjas, men jeg måtte nesten oppdatere litt!

No comments:

Post a Comment