Tuesday, March 8, 2011

Prøve øving

Heisann dere!
Nå har jeg vært vekker fra bloggen en stund, mest fordi jeg ikke har noe å skrive om.
Kan legge ut om hverdagen min, men hvor gøy er egentlig det?

I slutten av vinterferien var jeg barnevakt en kveld/morgen.
Veldig kjekt at man har den muligheten, både for meg og for foreldrene til barna.
Jeg får betalt også får jeg en veldig kjekk morgen med flotte, skjønne barn!

Var også i bursdag i helgen. 
Det var veldig morsomt, selv om vi var klar til å legge oss før klokken 2..
Meg, Elise og Mari hadde spleiset på gave. det var blant annet noen leke biler, barnemat, englevinger og en ødelagt strittetang!
Poenget var at vi skulle gi en hjelpende hånd så Vinjar kan gjøre seg klar til Tjueårene..

Ellers har jeg gjort meg klar til en slitsom uke på skolen, masse prøver, lekser og innleveringer!
Bare fordi jeg har vært syk og ligger kjempe langt bak de andre og mangler vurdering i mange fag.

Så akkurat nå sitter jeg med matte og kommunikasjons bøkene, i håp om at jeg plutselig skal kunne alt - Noe jeg skjønner kan bli vanskelig å få til. 

Mamma sine helt fantastiske boller!

Jeg har også strikket litt nå de siste dagene. Kan vise dere noe av det i et eget innlegg.

Nå kaller matte boken på meg!

Håper alle får sove godt i natt!

No comments:

Post a Comment