Sunday, March 13, 2011

I can do it like a brother - do it like a dude

Lenge siden sist-sorry..
Vet ikke helt hva jeg skal skylde på.. vurderer nesten å bytte over til blogg.no igjen, for jeg hører at folk synes det tar lang tid å kommentere her på blogspot - siden man må logge inn og greier.
jaja, enn så lenge holder jeg meg her! :)

Grunnen til overskriften er selvfølgelig sangen til Jessie J.
Har hatt den og price tag på i hele dag.



Jeg satt faktisk nesten 2 timer på badet med disse sangene på full guffe..
Fikk skikkelig sommer følelsen. Trist at det fortsatt er uker, måneder og nesten år til neste sommer. 
JK, tre måneder til juni. Summer here i come!

Ellers har jeg laget meg det sykeste prosjektet.
 Tanken er at rommet skal være ryddig og oversiktlig. 
Men det ser helt forferdelig ut! 
Kan nesten ikke se for meg at det noen gang skal se ryddig ut her. 
For øyeblikket ligger klær, sko og annet dilldall strødd på gulvet, sengen er full i ting som snart ligger på gulvet og senen eller platået er overfylt av ting jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av!
jaja, det kommer en dag imorgen. Da skal det bli orden på sakene!

Dette er teppene jeg har laget.. hehe
Hengt i den fine lille kroken!


Den flotte (og fulle) snope kurven min.
 l.o.v.e

Og snope/brus hyllen min. 
Det virker kanskje som jeg er en snope jente, men det er ikke fakta!.. he he


Snart trekker jeg dynen over hode og lar øynene gli igjen! 
Imorgen er det konferanse, noe som kan bli spennende. 

 ♥ GOD NATT

No comments:

Post a Comment