Thursday, March 24, 2011

Nye innkjøp!

Jeg har i det siste vært ganske flink og ikke brukte særlig mye penger(uten om i kantinen på skolen!. 
Har selvfølgelig brukt litt, men ikke svidd av tusen kroner på ting jeg ikke trenger.
men i dag var det salg i ca ale butikker på lagunen så jeg måtte bare dra dit.
Salg er livsfarlig, true story! 

Fikk blant annet med meg tre nye gensere, tre truser og en krem jeg ikke trengte.
 Flott! 
Genserne og trusene var veldig fine og kremen luktet kjeempe godt.
Så jeg er veldig fornøyd!
Men hvis jeg fortsetter sånn er den etterlengtede sommerferien hvor jeg skulle leve i luksus i fare.

 Det var disse tre genserne som ble med meg hjem :)
Mega stripe  3-4 topMega stripe  3-4 top
Mega stripe  3-4 top
// bildene er stjelt fra only

Papaya Body Butter - Body Moisturisers
// bilde er stjålet fra body shop

Den passet perfekt inn i samlingen!

  Ny naise truser



No comments:

Post a Comment