Saturday, March 26, 2011

50 årsdag!

I går var jeg i 50 årsdagen til min kjære tante.
Meg og mamma dro inn litt tidligere siden vi skulle gjøre alt ferdig til gjestene kom.
Alle 120.

 Min skjønne mamma som gjør klart til selskap
Logen

Da gjestene var kommet var det tid for mat.
Så mye mat er det lenge siden jeg har sett, tok uheldigvis ikke bilder av det.
Det var curry, to forskjellige fiskesupper, vilt retter, brød, potetstappe, ris, salat og mye, mye mer.
i tillegg var det selvfølgelig masse kaker.

Rundt to dro jeg, min fetter og noen venner av han hjem til en av gutta. 
selv om jeg ikke gikk med verdens høyeste sko var det ikke så kult å gå rundt i byn i evigheter - kaldt var det og!
Bare fordi boysa skulle se hvor folk var på en så fin fredags kveld.
Tilslutt kom vi oss både bort der vi skulle og tilbake til fetteren min.
Jeg lå endelig i sengen rundt 04.30!

Da jeg våknet tidligere i dag kjentes det ut som hodet mitt skulle falle av. Kan ikke forstå hvorfor.

Alt tatt i betraktning var den en super feiring.

Må si jeg savner det lange håret litt.

Hilsen meg

No comments:

Post a Comment