Wednesday, March 2, 2011

En sånn helt vanlig dag

Idag har jeg vært med Elise. vi dro først en tur på lagunen, der Elise skulle kjøpe bursdags gave til Vinjar.
Jeg var veldig ikke-kreativ i dag så kan ikke si jeg var veldig in to it.. 
Så jeg bidro ikke et sekund! (sorry)

Ble kjempe glad når jeg så at Cubus hadde fått inn Burt's bees lip balm
Den er helt fantastisk! så jeg kjøpte begge to. 
Noen vil kanskje si den er en smule dyr, men den er kjempe deilig og den er virkelig verdt det!
Når vi hadde kommet hjem til meg pakket Elise inn gavene og jeg begynte på et nytt strikke teppe. - ja, jeg strikker :)
og plutselig var vi oppe hos naboen og lekte med lille rubelusken. 
Han er så skjønn når han peker på huset mitt og sier "der bor tante frid".
Når vi var ferdig å leke ute i det kalde fæle bergens været gikk vi inn og koste med 
tvilling bollene - rettelse jeg koste med tvilling bollene.
man skulle jo tro at når det er to babyer er det en til hver. 
Men det er veldig feil, for når det er to stykker er det akkurat plass til en i hver arm.
Stakkars Elise så bare måtte se på. Jaja, synd for henne at hun ikke har så fine naboer som jeg har!

Nå skal jeg ned å henge opp litt vask også er det rett i bingen!
Sov godt 

No comments:

Post a Comment