Tuesday, March 15, 2011

Medarbeider fest!

I dag har det vært nok en dag på skolen. En kjedelig en, men det er vel sånn det skal være!
Der skjedde det ikke noe mer spennende enn at jeg lagde et super bra "boblekart" også kjent som tankekart.
Så jeg kan vel konkludere med at det ikke er så mye å skrive om fra akkurat den delen av dagen.

Når jeg kom hjem dro jeg med meg Elise på lagunen. Der jeg fikk kjøpt to nye gensere som jeg ikke trengte.
Jeg kjøpte også en i mørkeblå. Farlig med 2 for 299...
Denne er forresten fra serien "the basics" fra cubus

Når vi var på bussen hjem fra lagunen prøvde elise å få meg med på medarbeider fest i kirken.
Jeg takket fint nei og gikk av på busstoppet mitt.
Men når jeg kom hjem ombestemte jeg meg siden hun sa at hun ikke ville gå alene. 
Hva gjør man ikke for vennene sine?
Jeg skiftet klær i rekord fart og gjorde meg klar for tre timer i kirken.
Det var faktisk overraskende gøy! Deilig koldtbord, iskake og kransekake.
Sier ikke nei takk til den slags!
Må bare nevne at det var en ufattelig teit quiz der! Jeg satt jo obviously på et "ungdoms bord". og hele quizen handlet om ting som skjedde i 1973, det er på en måte litt lenge før min tidsregning startet.
Vi sanket 6/25 poeng! Not bad

Siden jeg fortsatt er under 18 har jeg naturligvis ikke lappen, så jeg måtte dra litt før det var ferdig for å rekke bussen.
Tanken var at vi skulle gå ut uten at så altfor mange skulle legge merke til det..
Men heey, det gikk ikke så bra når han som "talte" begynte å snakke til oss. 
Så det ble ikke noe oppdrag utført der. 

Alt tatt i betrakting var den en fin dag.

Må bare legge med noen bilder av "øredobb-hengeren" min. 
Var kjempe stolt når jeg fikk spikret opp spikeren.
Flinke meg!
Må beklage for litt dårlige bilder! Skylder på at lyspæren har gått.

Slenger meg et bilde av meg og min kjære cec.
Langt hår (lengre enn jeg har nå i hvert fall)

God natt klem fra meg!

1 comment:

  1. bra det var litt kos på "festen" da :)
    du er kreativ med øredobbene du :P
    aww, likte det siste bildet <3
    luuv

    ReplyDelete