Wednesday, July 20, 2011

Sommerferie eller noe i den duren

Nå er det som alle vet, sommer ferie. Det nytes fult ut i disse dager - det vil si late dager, sove lenge, være med venner og en ferie her og der. 


I helgen var jeg hos en venn av familien i stavanger, der vasket jeg huset.. Greit å tjene litt penger nå i sommer ferien.


På søndag dro jeg på hyttetur med min skjønne venninne Jannike!
 Som alltid er jeg veldig spontan, - det vil si at jeg nesten alltid har dårlig tid når jeg skal noen steder, denne gangen var ikke et unntak. For å unngå busser og den slags (dere vet sommerruter på en søndag er ikke en god kombinasjon når man bor i steinsvik og skal til krokeide) måtte jeg pakke alt i rakett fart for jeg måtte sitte på når vi skulle kjøre min mor til flyplassen. når vi endelig var kommet til flyplassen var det 14 minutter til fergen fra krokeide gikk. Man kan trygt si at fartsgrensen ikke ble holdt. vi kjørte og kjørte og når vi endelig var svinget oss inn på fergekaien ser jeg fergen kjøre. At fergen kjørte hadde sånn sett vært helt greit om det ikke betydde at jeg måtte sitte ALENE på fergekaien i førti minutter. for så å sitte på fergen ALENE i førti minutter til. 


Jaja, alt i alt var det en meget kjekk tur! Vi kjørte båt, fisket små fisk med håv, plukket blå bær og badet uten B-H. JA vi er bad girls!


BILDE RAS 
Blåbær! nammenam


 Nye sko :D
 Båten til jannike
Det er faktisk veldig vanskelig å komme seg over en haug med våte glatte steiner! 
 Lurer på hva jeg holder på med der bak
 Vi traff denne skjønningen på veien!
 og denne som plutselig hoppet oppi skoene mine
 Flinke gutten krøp ut selv!

 Vi koste meg han lenge! han ble dessverre ikke til noe prins...
rett utenfor hytten traff vi denne karen,en mini padde! veldig søøt!

i dag har jeg fått meg ny mobil, så jeg er endelig eier til en nydelig iPhone 4. 
Det er lykke det!

Jeg må også legge til at den skjønne hunden til farmor og farfar ble påkjørt i dag..
R.I.P lille Shina <3 . hun var en søt og livlig liten Yorkshire terrier..


No comments:

Post a Comment